reklama

jesenné pohľady

Pohľad z okna,aspoň u nás pod Tatrami naznačuje ,že už prišla zima. Aj napriek tomu,alebo práve preto chcem čas posunúť trochu späť a ponúknuť Vám jesenné pohľady na naše Tatry a prírodu okolo nich.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Z pohľadu fotografa má jeseň svoje čaro. Z mojich skúseností môžem povedať,že v žiadnom ročnom období nie je na naše veľhory taká dobrá viditeľnosť, ako na jeseň. Samozrejme nie je to každý deň a niekedy zohráva úlohu aj šťastie byť v správnej chvíli na správnom mieste. Krásne sú jesenné pohľady na stromy ,ktoré hrajú rôznymi farbami. Pre mňa je krásny pohľad na jazierko,kde sa tieto farby odrážajú. V takom prostredí často strácam pojem o čase. Nedá mi nespomenúť farebnosť rôznych bobúľ,ktoré vytvárajúc neskutočné kompozície sa priam núkajú na to,aby som stisol spúšť fotoaparátu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nech sa páči ,ponúkam Vám jesenné pohľady,ako ich vidím ja:

Obrázok blogu

Táto fotografia vznikla 30.9.2009. Po krásnom počasí prišla zima,dážď a na štítoch hôr sa objavil aj sneh,ktorý sa potom roztopil.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Dňa 4.10.2009 bola veľmi dobrá viditeľnosť. Typické babie leto.

Obrázok blogu

Tu som sa pokúšal o inú kompozíciu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Panoráma Tatier.

Obrázok blogu

Táto fotka aj ďaľšie bola odfotená pri jazierku v Kvetnici neďaleko Popradu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pri tomto jazierku sa veľmi rád zdržujem.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Túto fotku som z núdze urobil fotomobilom.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na záver káčer,ktorý ešte využíval krásne jesenné počasie a vôbec sa nenechal rušiť.

Ďakujem za pozornosť.

Vladimír Hano

Vladimír Hano

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek,ktorého trápia problémy tohoto sveta a keďže ich ináč neviem riešiť,tak o nich chcem písať. Možno sa nič nezmení, ale mlčať mi pripadá ako tá horšia voľba! Na svojom webe mám tiež osobný blog a fotogalériu, pretože jednou z mojich záľub je aj fotografovanie. Nájdete tam aj články o pestovaní rastlín na balkóne.Moje aforizmyMôj obľúbený citát: Je priam tragikomédiou, keď si vedúci na pracovisku začína namýšľať, že je vševedúcim. Zoznam autorových rubrík:  policiamestofototechnikanáboženstvospoločnosťvodičiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu