reklama

mobil a fotky

Mobilný telefón už dávno neslúži iba na telefonovanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Cyklistický chodník medzi Popradom a Svitom sa nachádza v krásnom prostredí.
Cyklistický chodník medzi Popradom a Svitom sa nachádza v krásnom prostredí. 

Ja osobne hlavne , ak som mimo bydliska ho používam na surfovanie internetom, spravovanie e-mailov, počúvanie mp3,či rádia. Sem tam nahrám aj nejaké video. Je toho samozrejme viac, niektoré funkcie vôbec nevyužívam a o niektorých možno ani neviem, že sa v telefóne nachádzajú. V neposlednom rade dosť často využívam v mobile aj fotoaparát. Viem, že fotky z mobilu sa kvalitou nevyrovnajú fotkám z fotoaparátov, no aj tak si dovolím, len tak pre zaujímavosť Vám ponúknuť k nahliadnutiu niektoré moje fotky z mobilného telefónu Samsung SGH D880. Nech sa páči tu sú:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Tento zaujímavý objekt som objavil medzi Popradom a Svitom.

Obrázok blogu

Tu pri fotení fúkal dosť silný vietor.

Obrázok blogu

Margarétka.

Obrázok blogu

Zvonica. Popradské námestie.

Obrázok blogu

Jazierko v Kvetnici pri Poprade.

Obrázok blogu

Táto kačka ma úplne ignorovala.

Obrázok blogu

ZOO Bojnice.

Obrázok blogu

Lúčna kytička.

Obrázok blogu

Na výstave exotov v Poprade.

Obrázok blogu

Jesenné farby.

Obrázok blogu

Klasická pohľadnicová.

Obrázok blogu

Tu mal mobil problém so svetelnými podmienkami, ale výsledok je aspoň pre mňa zaujímavý.

Obrázok blogu

Bez slov.

Ďakujem za Vašu pozornosť.

Vladimír Hano

Vladimír Hano

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek,ktorého trápia problémy tohoto sveta a keďže ich ináč neviem riešiť,tak o nich chcem písať. Možno sa nič nezmení, ale mlčať mi pripadá ako tá horšia voľba! Na svojom webe mám tiež osobný blog a fotogalériu, pretože jednou z mojich záľub je aj fotografovanie. Nájdete tam aj články o pestovaní rastlín na balkóne.Moje aforizmyMôj obľúbený citát: Je priam tragikomédiou, keď si vedúci na pracovisku začína namýšľať, že je vševedúcim. Zoznam autorových rubrík:  policiamestofototechnikanáboženstvospoločnosťvodičiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu