kocúrkovo

Autor: Vladimír Hano | 11.1.2011 o 14:00 | (upravené 11.1.2011 o 14:33) Karma článku: 7,84 | Prečítané:  2311x

Vo VÚB mám aktivovanú službu zasielania notifikačnej sms pri pohybe na mojom účte. Niekoľko rokov to fungovalo bezchybne. Do niekoľkých minút som pri zmene sumy na mojom účte dostal sms-ku , kde bolo uvedené k akej zmene došlo aj so zostatkom na účte. Ak došlo k prevodu v noci a mal som vypnutý telefón, po jeho zapnutí som sms-ku ihneď dostal. Jedného dňa mi sms-ky  prestali chodiť. Robilo mi to problém, pretože som napríklad nemal istotu, či mňou zadaný príkaz na prevod  bol uskutočnený.

Sťažoval som sa preto najskôr vo VÚB. Dňa 05.10.2010 som dostal túto odpoveď:

Ďakujeme Vám za prejavenú dôveru, s ktorou ste sa nás obrátili.Po prešetrení na príslušnom oddelení VUB banky si Vám dovoľujeme predložiť naše stanovisko. Zasielanie upozornenia na transakciu na Vašom účte formou SMS je aktivované na telefónne číslo 0949xxxxxx. Po preverení popísaných skutočnosti konštatujeme, že zo strany VUB banky boli SMS korektne odoslané. Pre preverenie, prečo SMS neboli doručené do schránky sprav Vášho mobilného telefónu, sa prosím obráťte na Vášho mobilného operátora. S pozdravom Martina Saboova
VUB, a.s.
Sluzba Kontakt

Obrátil som sa teda na svojho mobilného operátora, ktorým vtedy bolo O2. Tento operátor mi dva mesiace neodpovedal na moju reklamáciu a až na moju urgenciu som dostal dňa  11.1.2011 túto odpoveď:

Po preverení situácie s našim kompetentným oddelením a oddelením VUB banky Vám oznamujeme, že nám neboli poskytnuté bližšie informácie k vzniknutej situácii ohľadom nedoručených notifikačných SMS správ zo dňa 17.8 2010, 23.8.2010, 14.9.2010, 17.9.201, 20.9.2010, 21.9.2010,  nakoľko uvedené informácie nám ako tretej osobe nemôžu byt v zmysle bankového tajomstva poskytnuté. Odporúčame Vám informovať sa vo Vašej banke. S pozdravom a želanim pekného dňa Lenka Pukanova,Oddelenie starostlivosti o zákazníkov  Telefonica O2 Slovakia, s.r.o.

Toto myslím nepotrebuje komentár. Faktom  však je, že do dnešného dňa neviem prečo mi zmienené sms-ky neprišli a VÚB s O2 sa vyhovárajú jeden na druhého. Pripadá mi to ako v Kocúrkove.

Medzitým, keďže služba nefungovala korektne aj naďalej som však zmenil operátora a O2,ktoré podľa mňa nedodržalo lehotu na odpoveď v reklamačnom konaní som nahradil operátorom  orange. Neviem, či som urobil dobre, no po mesiaci bezproblémového fungovania tejto služby to opäť nefunguje tak ako má. A všetko sa začína odznova...

PS: Určite Vás budem informovať ako to dopadlo, či už doplnením tohoto, alebo napísaním nového článku. Ak sa problém nebude dať vyriešiť, tak v zálohe mám  ešte jednu výmenu a to výmenu banky.




 

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Van der Bellen nevyhral, to len populizmus porazil sám seba

Miloš Zeman sa tešil predčasne. Ukazuje sa, že víťazstvá radikálov či populistov nie sú ani v dnešnej dobe samozrejmosťou.

SVET

Van der Bellen bude prezidentom, Hofer priznal porážku

Je nereálne, aby nepriaznivý stav zvrátil.

KOMENTÁRE

Rakúska úľava pre demokratov, varovanie pre populistov

Väčšinu politikov a ich tímov musel nad výsledkami obliať studený pot.


Už ste čítali?