reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimír Hano

Vladimír Hano

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek,ktorého trápia problémy tohoto sveta a keďže ich ináč neviem riešiť,tak o nich chcem písať. Možno sa nič nezmení, ale mlčať mi pripadá ako tá horšia voľba! Na svojom webe mám tiež osobný blog a fotogalériu, pretože jednou z mojich záľub je aj fotografovanie. Nájdete tam aj články o pestovaní rastlín na balkóne.Moje aforizmyMôj obľúbený citát: Je priam tragikomédiou, keď si vedúci na pracovisku začína namýšľať, že je vševedúcim. Zoznam autorových rubrík:  policiamestofototechnikanáboženstvospoločnosťvodičiSúkromnéNezaradené

reklama

náboženstvo

veriaci ateista

Vladimír Hano

veriaci ateista

Je možné, aby človek nechodil do kostola a bol veriaci ? Podľa mňa áno ! Podľa veriacich s ktorými sa stretávam ja, to možné nie je. Dokonca som niekde čítal článok od kňaza, ktorý tvrdil, že kto nechodí do kostola, ten sa do neba nedostane. Ako je to teda ?

  • 26. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 391x
  • 72
reklama
SkryťZatvoriť reklamu