reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimír Hano

Vladimír Hano

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek,ktorého trápia problémy tohoto sveta a keďže ich ináč neviem riešiť,tak o nich chcem písať. Možno sa nič nezmení, ale mlčať mi pripadá ako tá horšia voľba! Na svojom webe mám tiež osobný blog a fotogalériu, pretože jednou z mojich záľub je aj fotografovanie. Nájdete tam aj články o pestovaní rastlín na balkóne.Moje aforizmyMôj obľúbený citát: Je priam tragikomédiou, keď si vedúci na pracovisku začína namýšľať, že je vševedúcim. Zoznam autorových rubrík:  policiamestofototechnikanáboženstvospoločnosťvodičiSúkromnéNezaradené

reklama

vodiči

o vodičoch...

Vladimír Hano

o vodičoch...

Nedávno som sledoval istú reláciu,kde redaktor aj s kamerou sedel v záchranárskom aute. Auto malo zapnutý maják aj húkačku. Bol som prekvapený koľko vodičov ignorovalo toto auto,hoci podľa zákona mu mali uvoľniť cestu.

  • 18. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 986x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu