reklama

meníme menu,nie cenu ?

SAD Poprad hneď prvý deň v novom roku zvýšil cestovné. Predpokladal som teda,že sa zvýši komfort cestovania,alebo SAD urobí niečo pre cestujúcu verejnosť. Opak je však pravdou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Len behom jedného týždňa nebol dva razy pristavený autobus. Podal som oficiálnu sťažnosť na SAD Poprad.V prvom prípade mi odpovedali ,že vodič omylom nepristavil autobus a SAD urobí všetky opatrenia ,aby sa to už neopakovalo.Navonok by to bola celkom seriozna odpoveď,keby som takú istú odpoveď nedostal už v minulom roku.V druhom prípade som dostal odpoveď ,že bol pokazený autobus a náhradný prišiel za 8 minút.Dovolím si o tom pochybovať. Jeden autobus po nejakom čase síce prišiel,ale ten už nešiel tam ,kde mal isť predchádzajúci a ja som musel ísť 2 kilometre pešo po troch nočných zmenách. Pritom stačilo ,aby vodič pokazeného autobusu vyšiel von a vysvetlil cestujúcim,že on nejde nikde. Bola totiž možnosť prejsť do iného autobusu a miesto 2 kilometrov ,by som išiel len 500 metrov.No vodič sedel v autobuse a nikomu nič nepovedal a cestujúci na neho čakali.Medzitým všetky autobusy odišli.Chovanie vodiča považujem prinajmenšom za arogantné a odpoveď SAD Poprad za nedostačujúcu.V poslednej dobe som bol viac krát svedkom toho,ako si vodič autobusu za volantom zapálil cigaretu.Vodiča vôbec nezaujímalo,či v autobuse nesedí náhodou alergik a podobne. Dávam verejný prísľub,že ak sa eše raz stanem svedkom takejto udalosti pokúsim sa to zdokumentovať na mobilný telefon,aby mi uverili aj nadriadení vodiča.Stalo sa už skoro pravidlom,že niektorí vodiči nedávajú cestovný lístok do tej stanice,kde cestujúci ide. Pre objektívnosť musím však povedať,že po mojich sťažnostiach sa to zlepšilo.Nemám nič proti zvyšovaniu cestovného ,ak je to odvôvodnené. V tomto prípade mám však o tom silné pochybnosti.

Vladimír Hano

Vladimír Hano

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek,ktorého trápia problémy tohoto sveta a keďže ich ináč neviem riešiť,tak o nich chcem písať. Možno sa nič nezmení, ale mlčať mi pripadá ako tá horšia voľba! Na svojom webe mám tiež osobný blog a fotogalériu, pretože jednou z mojich záľub je aj fotografovanie. Nájdete tam aj články o pestovaní rastlín na balkóne.Moje aforizmyMôj obľúbený citát: Je priam tragikomédiou, keď si vedúci na pracovisku začína namýšľať, že je vševedúcim. Zoznam autorových rubrík:  policiamestofototechnikanáboženstvospoločnosťvodičiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu