reklama

balkónovky,alebo konečne jar

Priznám sa,nemám rád zimu.Každý rok túžobne očakávam príchod jari,aby som sa mohol venovať svojej záľube,pestovaniu kvetov na balkóne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Keď som sa svojho času nasťahoval do bytovky,mal som názor,že balkóny v nich sú dobré tak akurát na sušenie prádla ,či odkladanie nepotrebných vecí.Neskôr som na ňom začal pestovať kvety a táto záľuba ma drží dodnes.Zažil som veľa sklamaní v podobe zahynutej rastlinky,či už v dôsledku mojej zlej staroslivosti,alebo pričinením nečakaného vetra a niekedy aj ľadovca.Časom som sa naučil ako sa o kvety starať,čím hnojiť,alebo aká zemina je vhodná.Odmenou pre mňa sa potom stali oku lahodiace rozkvitnuté kvety,ktoré obdivujem pre ich odolnosť a krásu.Vrcholom odmeny je pre mňa kvet,ktorý vyrástol zo semienka.Keďže mám záľubu aj vo fotení,začal som tieto kvietky aj fotiť.Viac menej som sa zameral na makro kvetov.Veľmi rád sa s Vami podelím o fotografie mojich balkónových výpestkov.Rád by som nimi navodil takú pravú jarnú atmosféru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Botanický tulipán Tarda je veľmi odolný,začal pučiť ešte počas mrazov.

Obrázok blogu

Makro tulipánu Tarda.

Obrázok blogu

Púčik tulipánu Scarlet baby.

Obrázok blogu

Makro tulipánu Scarlet baby.

Obrázok blogu

Púčik Zornice (Hippeastrum Hercules.

Obrázok blogu

Rozkvitnutá Zornica.

Obrázok blogu

Púčiky ľalie.

Obrázok blogu

Detail ľalie.

Obrázok blogu

Tento kaktus rozkvitol po 5 rokoch.

Obrázok blogu

Iris.

Obrázok blogu

Hoja vosková (Hoya carnosa).

Obrázok blogu

Gerbera. Tento kvet som nevypestoval ja,zapáčil sa mi v kytici.

Obrázok blogu

Kvietok jahody. Na balkóne sa im celkom darí.

Obrázok blogu

Detail (Africká fialka)

Obrázok blogu

A nakoniec jednu pracovitú včielku.

Vladimír Hano

Vladimír Hano

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek,ktorého trápia problémy tohoto sveta a keďže ich ináč neviem riešiť,tak o nich chcem písať. Možno sa nič nezmení, ale mlčať mi pripadá ako tá horšia voľba! Na svojom webe mám tiež osobný blog a fotogalériu, pretože jednou z mojich záľub je aj fotografovanie. Nájdete tam aj články o pestovaní rastlín na balkóne.Moje aforizmyMôj obľúbený citát: Je priam tragikomédiou, keď si vedúci na pracovisku začína namýšľať, že je vševedúcim. Zoznam autorových rubrík:  policiamestofototechnikanáboženstvospoločnosťvodičiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu