reklama

Tatranské pohľady

Najlepšie podmienky na fotenie Tatier sú podľa mňa na jeseň. Vtedy je najlepšia viditeľnosť v roku na fotenie hôr. Ponúkam Vám moje pohľady na naše TA3. Fotky sú vložené v poradí v akom som ich fotil. Prvá bola odfotená 28.9.2010 a posledná 23.11.2010. Na fotkách krásne vidieť ako sa menili a potvrdilo sa to,že sú stále iné a stále krásne. Fotky som urobil fotoaparátom Sony Cyber-shot -DSC-H3 ,pri niektorých detailoch bol použitý Sony High Grade telekonvertor -VCL-DH1758 . Nech sa páči,prajem ničím nerušené pozeranie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ďakujem za pozornosť.

Vladimír Hano

Vladimír Hano

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek,ktorého trápia problémy tohoto sveta a keďže ich ináč neviem riešiť,tak o nich chcem písať. Možno sa nič nezmení, ale mlčať mi pripadá ako tá horšia voľba! Na svojom webe mám tiež osobný blog a fotogalériu, pretože jednou z mojich záľub je aj fotografovanie. Nájdete tam aj články o pestovaní rastlín na balkóne.Moje aforizmyMôj obľúbený citát: Je priam tragikomédiou, keď si vedúci na pracovisku začína namýšľať, že je vševedúcim. Zoznam autorových rubrík:  policiamestofototechnikanáboženstvospoločnosťvodičiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu