reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimír Hano

Vladimír Hano

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek,ktorého trápia problémy tohoto sveta a keďže ich ináč neviem riešiť,tak o nich chcem písať. Možno sa nič nezmení, ale mlčať mi pripadá ako tá horšia voľba! Na svojom webe mám tiež osobný blog a fotogalériu, pretože jednou z mojich záľub je aj fotografovanie. Nájdete tam aj články o pestovaní rastlín na balkóne.Moje aforizmyMôj obľúbený citát: Je priam tragikomédiou, keď si vedúci na pracovisku začína namýšľať, že je vševedúcim. Zoznam autorových rubrík:  policiamestofototechnikanáboženstvospoločnosťvodičiSúkromnéNezaradené

reklama

spoločnosť

Pán premiér, preboha to je čo?

Vladimír Hano

Politika Pán premiér, preboha to je čo?

Neviem prečo, ale vždy som mal dojem, že štát by si mal vážiť uvedomelých občanov, ktorí sa bezhlavo nezadlžujú pôžičkami.

  • 27. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 737x
  • 6
O predčasných dôchodkoch

Vladimír Hano

Politika O predčasných dôchodkoch

V dnešnej dobe čoraz viac pracujúcich odchádza do predčasného dôchodku a nemalé množstvo o tom uvažuje. Niekto takto rieši situáciu, keď tesne pred riadnym dôchodkom z rôznych dôvodov stratí prácu.

  • 9. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 15 309x
  • 13
kandidát, ktorého prezidentská kampaň stojí na (ne)záujme o občanov

Vladimír Hano

kandidát, ktorého prezidentská kampaň stojí na (ne)záujme o občanov

(Článok je doplnený) Necelý rok pred voľbami prezidenta  som zaregistroval nového údajne nezávislého kandidáta na prezidenta Slovenska. Je ním pán Andrej Kiska z Popradu, zakladateľ Dobrého anjela. Priznám sa, aj keď som tiež z Popradu, ešte pred nedávnom som nevedel o koho ide.  Možno je to preto, lebo moc nemusím charity typu akú on viedol a radšej pošlem finančnú pomoc napríklad priamo na účet nemocnice. To je ale o inom, takže vráťme sa späť k téme kandidatúry na prezidenta.

  • 4. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 216x
  • 22
kocúrkovo

Vladimír Hano

kocúrkovo

Vo VÚB mám aktivovanú službu zasielania notifikačnej sms pri pohybe na mojom účte. Niekoľko rokov to fungovalo bezchybne. Do niekoľkých minút som pri zmene sumy na mojom účte dostal sms-ku , kde bolo uvedené k akej zmene došlo aj so zostatkom na účte. Ak došlo k prevodu v noci a mal som vypnutý telefón, po jeho zapnutí som sms-ku ihneď dostal. Jedného dňa mi sms-ky  prestali chodiť. Robilo mi to problém, pretože som napríklad nemal istotu, či mňou zadaný príkaz na prevod  bol uskutočnený.

  • 11. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 588x
  • 7
odpovedzte mi pán Mečiar

Vladimír Hano

odpovedzte mi pán Mečiar

Je politik povinný odpovedať na otázky občana-voliča, ktoré mu tento poslal e-mailom ? Myslím, že hlavne pred voľbami by politik mal komunikovať s voličmi. Otázka je, akú formu  táto komunikácia má mať.

  • 3. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 469x
  • 15
reklama
To je ono !(?)

Vladimír Hano

To je ono !(?)

Písal sa rok 1989. Bol november a na námestí pod našimi veľhorami ,pred davom občanov rečnil rečník. Ľudia cinkali kľúčmi a nadšene kričali "Už je to tu ! " Potom stíchli a počúvali. Orátor na tribúne položil do davu otázku: "Prečo sú prázdne obchody, kde je mäso ? " Zrazu niekto z davu zakričal: "Komunisti zožrali."  Zožal za to veľký aplauz...

  • 13. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 554x
  • 265
reklama
SkryťZatvoriť reklamu